سه شنبه / ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ / ۲۱:۰۱
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۷۳۱۵۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

توزیع گوشت‌ و مرغ مورد نیاز هیئت‌های مذهبی+ قیمت و نشانی مراکز

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران، ذخایر استراتژیک گوشت قرمز و مرغ شرکت پشتیبانی امور دام را مناسب دانست و گفت: تمام نیاز گوشت و مرغ هیئت‌های مذهبی تامین شده و با ارائه معرفی‌نامه از سازمان تبلیغات اسلامی با نرخ معین قابل توزیع است.

یوسف جلوخانی نیارکی اظهار کرد: با توجه به ذخایر استراتژیک گوشت قرمز و مرغ این آمادگی داریم که نیاز هیئت‌های مذهبی را به‌طور کامل تأمین کنیم.

وی افزود:  بر اساس هماهنگی انجام‌شده با سازمان تبلیغات اسلامی و دریافت معرفی‌نامه متقاضیان  می‌توانند گوشت و مرغی که برای آنها آماده‌ شده است را تحویل داده گیرند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به اینکه در شهر تهران 3 مرکز برای توزیع گوشت سرد و گرم و مرغ سرد مورد نیاز هیئت‌های مذهبی تدارک دیده‌ شده است، ادامه داد: در غرب تهران سرخانه 8 شهریور در جاده قدیم کرج، مجتمع حکیمه شرکت پشتیبانی امور دام در شرق تهران و فروشگاه شرکت پشتیبانی امور دام در شهرآرا، رو به روی اداره گذرنامه، گوشت و مرغ   مورد نیاز مردم را توزیع می‌کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم سردست منجمد برزیلی 22 هزار و 400 تومان و ران گوساله منجمد  23 هزار  و 400  تومان است  و مرغ  سرد داخلی نیز 5 هزار و 700 تومان در این اماکن برای تأمین نیز هیئت‌های مذهبی توزیع می‌شود.

توزیع گوشت گرم گوسفندی برای هیئت‌های مذهبی

وی با اشاره به اینکه گوشت گرم گوسفندی نیز بر اساس نیاز هیئت‌های مذهبی توزیع خواهد شد افزود: قیمت، لاشه گوشت گرم آسیایی میانه  31 هزار  و 500  تومان و لاشه گرم گوسفندی استرالیایی 33 هزار تومان است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران اظهار داشت: افراد برای دریافت این محصول باید ابتدا حواله خرید را از شرکت پشتیبانی امور دام  تهیه کنند تا بتوانند آن را به‌صورت لاشه از دپوی علی‌آباد و در نزدیک میدان بهمن تحویل بگیرند. 

جلوخانی نیارکی گفت: امروز نیز با مدیر کل سازمان تبلیغات  اسلامی جلسه نهایی داریم تا بر این اساس، نیاز هیئت‌های مذهبی تهران به گوشت قرمز و مرغ به طور دقیق‌تری مشخص شود./ تسنیم
(سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶) ۲۱:۰۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها