سه شنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۱:۴۶
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۷۰۱۸۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

شیراز با نمایشگاه شیرینی و شکلات به استقبال عید رفت

نهمین نمایشگاه سفره هفت سین، گل آرایی، تزیینات منزل و نهمین نمایشگاه سراسری سوغات، هدایا و هنرهای دستی بانوان به همراه نهمین نمایشگاه شیرینی، شکلات و شیرینی های خانگی با حضور 200 شرکت از سراسر کشور عصر دیروز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی فارس آغاز به کار کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با بیان این که فعالان هنری، مشاغل خانگی، هنرمندان صنایع دستی و صنعتگران این حوزه در قالب 250 غرفه در سالن حافظ به مساحت 6000 متر مربع حضور دارند افزود: شرکت کنندگان در این نمایشگاه به ارایه جدیدترین محصولات و فعالیتهای خود در زمینه های سفره هفت سین، گل آرایی، تزیینات منزل، سفال، پرورش گل، لوازم کادویی و دکوری منزل، انواع شیرینیهای خانگی، انواع تابلو، قاب و نقاشی، بدلیجات و زیورآلات دستساز، مجسمه های خمیری و گل های کریستال و... میپردازند. 

عبدالناصر اسکندری گفت: در زمینه سوغات و هدایا شرکت کنندگانی از سراسر نقاط کشور از جمله یزد، کرمان، اصفهان، تبریز، خوزستان، مشهد و شهرستانهای استان فارس محصولات و سوغات معروف و مرغوب شهرهای خود را به بازدید کنندگان ارایه میدهند. وی اظهار داشت: شرکت نمایشگاههای بین المللی فارس برای حمایت از مشاغل خانگی، رفع بیکاری و تشویق به کارآفرینی اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است چنانچه بیش از 60 درصد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه را بانوانی که در زمینه مشاغل خانگی فعال هستند تشکیل میدهند. اسکندری همچنین گفت: این نمایشگاه تا جمعه 6 اسفند ماه دایر بوده و شهروندان می توانند برای بازدید از ساعت 16 تا 21 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس مراجعه کنند.

(سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵) ۱۱:۴۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها