شنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۰:۳۳
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۶۹۸۶۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

برگزاری 4334 نفر ـ ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت در اداره کل شیلات گلستان

از ابتدای سال جاری تاکنون 4334 نفر ساعت دوره آموزشی، با هدف ارتقاء آگاهی و سطح علمی کارکنان اداره کل شیلات استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان، محمد رضا اشرفی با اعلام این خبر گفت: از 32 دوره آموزشی ضمن خدمت برگزار شده، 7 دوره عمومی ، 16 دوره تخصصی و 8 دوره مدیریتی بود که از این میزان 1250 نفر ساعت دوره آموزشی برای مدیران و 3084  نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان این اداره کل بوده است.
معاون برنامه ریزی و منابع اداره کل شیلات استان با اشاره به موضوعات مطرح شده در این دوره های آموزشی بیان داشت: دوره های آموزشی تخصصی موضوعاتی از قبیل مدیریت کارگاه تکثیر و پرورش آبزیان و ... ، دوره های مدیریتی مباحثی همچون مهارتهای ارتباطی مدیران و ... و دوره های آموزشی عمومی بیشتر مباحث حقوق خانواده و اخلاق فردی، اجتماعی و اداری را شامل می شد.
وی با بیان اینکه در پایان دوره آموزشی، به شرکت کنندگان گواهینامه شرکت در دوره ارائه شد، اظهار کرد: مدرسانی که برای دوره های آموزشی اداره کل شیلات استان دعوت به همکاری می شوند از بین اساتید دانشگاه و همکاران دارای مدارج علمی بالا در سایر ادارات هستند که دارای تجارب خوبی در زمینه برگزاری دوره های آموزشی می باشند.
محمد رضا اشرفی در پایان یادآور شد: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری 2 دوره آموزشی در این اداره کل برگزار شود که 1 دوره عمومی و 1 دوره تخصصی خواهد بود.
گفتنی است مرجع برگزار کننده این دوره های آموزشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مرکز آموزش و تحقیقات جهاد کشاورزی استان می باشد.

(شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵) ۱۰:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها