یکشنبه / ۶ تیر ۱۳۹۵ / ۱۵:۱۷
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۶۶۰۵۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

حال تولیدکنندگان میگو وخیم است

مدیر عامل اتحادیه پرورش دهندگان سیستان و بلوچستان گفت: تولیدکنندگان میگو با مشکلات متعددی اعم از نبود نقدینگی، بیماری و بهره بالای وام بانکی مواجه هستند که این امر لطمه بزرگی به این بخش وارد کرده است.

کیوان رهبران مدیر عامل اتحادیه پرورش دهندگان سیستان و بلوچستان با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان اظهار داشت: تولیدکنندگان میگو با مشکلات متعددی اعم از نبود نقدینگی، بیماری و بهره بالای وام بانکی مواجه هستند که اخیرا انتصاب غیر کارشناسانه مدیر کل شیلات استان لطمه بزرگی به این بخش وارد کرده است.

وی با اشاره به وضعیت تولید میگو استان گفت: از 1350 استخر آماده پرورش به سبب مشکلاتی همچون سیل و طوفان اخیر بازسازی مزارع موجود تنها 105 هکتار زیر کشت رفتند .

رهبران با بیان اینکه صنعت پرورش میگو اقتصادی ترین تولید در بخش کشاورزی است، بیان کرد: با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه سواحل همواره لازم است که دولت با حمایت از تولید این واحد ها را به چرخه تولید بازگردانند.

 مدیر عامل اتحادیه پرورش دهندگان سیستان و بلوچستان با اشاره به پیش بینی میزان تولید افزود: میزان تولید میگو درسال جاری غیر قابل پیش بینی است و از این رو لازم است که سیستم بانکی با اعطای تسهیلات و نرخ کم بهره در راستای حمایت از تولید به میدان بیاید. باشگاه خبرنگاران جوان،
(یکشنبه ۶ تیر ۱۳۹۵) ۱۵:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها