دوشنبه / ۳ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۷:۵۱
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۵۶۳۱۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

بستر تبلیغ برای افزایش مصرف خرما در داخل فراهم شود

دبیر اجرائی انجمن ملی خرما گفت: سیاست انجمن ملی خرما فراهم کردن بستر تبلیغ برای افزایش سرانه مصرف داخلی با حمایت سازمان‌های ذیربط است.

فریدون رئوفی، درباره صادرات خرما در سال آتی اظهار داشت: یک بخشی از صادرات خرما به مناسبات سیاسی ما با دیگر کشورها بازمی گردد تا وضعیت تولید از رکود خارج شود.

وی با اشاره به حمایت و نقش  بیش تر اتاق بازرگانی شهرستان ها و همچنین وزارت جهاد کشاورزی در بهبود کمی و کیفی تولید تصریح کرد: وزرات جهاد کشاورزی باید با فراهم کردن تسهیلات به خرماکاران زمینه ورود تکنولو‍‍ژی های جدید به کشور را فراهم کند و همچنین اتاق بازرگانی های شهرستان ها نیز با انجمن ملی خرما نیز بیش تر در ارتباط و هماهنگ باشند تا جهش در بهبود کمی و کیفی محصول خرما داشته باشیم.

دبیر اجرائی انجمن ملی خرما با بیان این که تولید خرما در کشور به بیش از یک میلیون تن رسیده است، یادآور شد: اگر فرآیند استانداردسازی خرما و همچنین برندسازی این محصول از سوی رینگ کشاورزی بورس کالا سرعت بگیرد، ما در آینده حتما صادرات خود را به بالای 120 هزار تن می رسانیم.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

(دوشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۴) ۱۷:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها