شنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۳ / ۱۸:۳۵
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۵۳۹۱۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

آیین سوگواری رحلت حضرت رسول (ص) در اداره کل شیلات گلستان

به گزارش شبکه خبری صتایع غذایی ایران، آیین سوگواری رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن (ع) در اداره کل شیلات گلستان برگزار شد.

 به گزارش فودنا در این مراسم با حضور مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل شیلات گلستان برگزار شده است.

در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین " معصومی فر" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی گلستان در این مراسم با عرض تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر و شهادت دومین امام شیعیان، گفت: باید شناخت مردم را نسبت به پیامبر اسلام افزایش داد تا مردم رفتار پیامبر را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.                                       

سپس آیت ا.. "حسینی شاهرودی" نمانیده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه رفیع پیامبر اکرم در جهان اسلام، گفت: همه آحاد جامعه باید در راستای مطالعه و بررسی سیره نبوی گام برداشته و برای نزدیک کردن شاخص‌های زندگی خود به ایشان تلاش نمایند.

به گفته وی، آشنایی با ابعاد زندگی پیامبر اعظم(ص) و اشاعه و ترویج فرهنگ ناب نبوی، گسترش و ترویج سیره و معارف ناب نبوی و ادای دین به مقام و ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این مراسم است.

در ادامه این مراسم کارکنان اداره کل شیلات گلستان به نوحه خوانی و مرثیه سرائی پرداختند.

در این مراسم حجت الاسلام یوری مسئول عقیدتی سازمان جهادکشاورزی، حجت الاسلام دیلم معاون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، حجت الاسلام شیخ محمد ساوری مسئول حوزه علمیه امام صادق (ع)  علی آباد کتول و جمعی از روحانیون نیز حضور داشتند.


(شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳) ۱۸:۳۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها