شنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۳ / ۱۷:۵۴
سرویس : فراورده های روغنی
کد خبر : ۵۳۹۱۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فراورده های روغنی
سایت Roghan.ir و نحوه استفاده از آن،

راه اندازی سایت خرید و فروش و بازار روغن های خوراکی + فراخوان فعالان صنعت

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، عوامل سایت Roghan .ir برای نزدیکتر کردن هر چه بیشتر تولیدکنندگان و مصرف کنندگان عزیز ، اقدام به راه اندازی این سایت نمودند .

به گزارش فودنا ، عوامل سایت roghan.ir با 20 سال سابقه ی فعالیت در زمینه ی روغن ، در نظر دارند برای ارایه ی هر چه بهتر اطلاعات و محصولات شما عزیزان در زمینه های ذیل اقدام نمایند :
بر کسی پوشیده نیست که امروزه تمام تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ، برای محصولات و نیازهای روزانه ی خود به دنبال بازارها و مشتری های جدید و همچنین تامین کنندگان جدید با کیفیت بهتر می باشند ، سایت  roghan.ir برای تحقق این نظریه اقدام به راه اندازی شده است .
معرفی کالای تولیدکنندگان و قیمت های آن به خریداران در سرار کشور .
دریافت نیازهای مشتریان و ارایه ی اطلاعات مورد نیاز آنها در زمینه ی خرید کالاهای مورد نیازشان به ایشان و تولید کنندگان  .
ارایه ی روزانه ی قیمتهای خرید و فروش روغن های خام و ساخته شده ( فله و احجام ) .

ارایه ی اطلاعات لازم در رابطه با قیمتهای جهانی انواع روغن خام و پروفرمای خرید روغن به مشتریان .



دعوت از فعالان صنعت روغن

از شما تولید کنندگان و واردکنندگان عزیز دعوت می شود ، برای ارایه هر چه بیشتر و بهتر قیمتها ، لیست قیمت کالاهای خود را به سایت ارایه نمایند تا برای اعلام به همگان ، در سایت قرار داده شود .

همچنین از شما مصرف کنندگان عزیز خواهشمندیم ، نیاز خود را به سایت اعلام فرمایید تا بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را در اسرع وقت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

امیدواریم در طی این مسیر ما و شما در کنار یکدیگر به نتایج مطلوب خویش نائل شویم .

برای استفاده از سایت باید ابتدا عضو سایت شوید ، در همان زمان یک کد تایید به تلفن همراه شما ارسال میگردد و بعد از وارد کردن کد تایید در فیلد مورد نظر ، افتخار همیشگی همراهی شما را خواهیم داشت .


(شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳) ۱۷:۵۴
ابراهیم وحیدی عسگری
۱۳۹۳/۰۹/۳۰ United States
0
0
0

سایت بسیار خوبی جهت ارایه محصولات با کیفیت میباشد

پورسلیم
۱۳۹۴/۰۵/۱۱ Iran
0
0
0

با سلام و خسته نباشید عرض کردید برای انتشار درخواست ها با عضو بشم.پس خواهشن شما که اینچنین درخواستی دارید لینک عضویت هم بذارید که کسی مثل پسته تو یه کاسه آجیل دنبالش نگرده


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها