پنج شنبه / ۸ آبان ۱۳۹۳ / ۱۰:۴۳
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۵۲۶۰۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

تولدی تازه در آندره

خانواده محصولات منجمد شرکت فرآورده های گوشتی آندره از چندی پیش وارد بازار شده و با سرعت هر چه تمام تر مسیر ترقی خود را می پیماید. ا

این دسته از محصولات که تاکنون به 6  عدد رسیده اند شامل ناگت مرغ سوخاری ، فیله مرغ سوخاری ،کنتاکی مرغ سوخاری ، ناگت کودکان  و شنیتسل مرغ فرمینگ می باشند که با بهره گیری از برترین تکنولوژی تولیدی روز دنیا ( شیوه پخت آرام ) و روش انجماد سریع مجزا  (IQF) به بازار عرضه گشته اند. لازم به ذکر است در روند تولیدی این خانواده از محصولات از هیچگونه مواد نگهدارنده استفاده نشده و سلامت کامل محصول حفظ شده است .
همچنین این محصولات به صورت کامل پخته شده اند که فقط نیاز به گرم کردن دارند . البته با توجه به سلائق مختلف ، مصرف کنندگان عزیز به گونه های مختلف از جمله قراردادن آنها درون فر ، هواپز و ماهیتابه بدون روغن و حتی در صورت تمایل به صورت سرخ شده نیز می توانند میل نمایند.
شرکت فرآورده های گوشتی آندره در تامین مواد اولیه تولید این دسته از محصولات از مرغوب ترین و برترین کیفیت موجود در بازار بهره گرفته است تا بتوانند بهترین محصولات را روانه بازار کند و این موفقیت تحسین برانگیز را مرهون حمایت و رضایتمندی تمامی مصرف کنندگان عزیز می داند.

هموطنان گرامی می توانند از سوپرمارکت های شهر تهران و سایر مراکز فعال در شهرستان ها این سبد از محصولات آندره را فراهم نمایند .

محصولات تولیدی آندره شامل انواع سوسیس ها ، کالباس ها  ،  ژامبونها و سالامی ها ، رویالها ، برگرها و ناگت ها می باشد.

http://www.andre.ir

آدرس : خیابان مطهری - بعد از سرافراز پلاک 227 طبقه سوم غربی
تلفن : 2-88542100

فکس : 88514763

(پنج شنبه ۸ آبان ۱۳۹۳) ۱۰:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها