شنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۳ / ۲۳:۱۷
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۵۰۷۳۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

ورود 1.5 میلیون تن گندم وارداتی از طریق بنادر خوزستان به کشور

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه چهار از ورود یک و نیم میلیون تن گندم وارداتی از طریق بنادر استان خوزستان به کشور خبر داد.

سیاوش حسن‌پور امروز با بیان اینکه در سال جاری 967 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان خریداری شده است اظهار داشت: تامین گندم، روغن و شکر مصرفی کشور هم‌اکنون از طریق خریدهای خارجی و ورود محموله‌ها به بندرهای استان در حال انجام است.

وی اضافه کرد: همزمان با خرید تضمینی 967 هزار تن گندم، تامین کالاهای مصرفی کشور با بیش از یک میلیون و 700 هزار تن از طریق بنادر با عملکرد مضاعف کارشناسان و نیروی انسانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4، در بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد تا کالاهای اساسی و مورد نیاز کشور تامین شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه چهار گفت: تاکنون بیش از یک و نیم میلیون تن گندم وارداتی از طریق بنادر استان خوزستان وارد کشور شده که تخلیه 10 فروند کشتی حامل این کالا و حمل آن به مکان‌های تعیین شده بدون معطلی و پرداخت جریمه دیرکرد بوده است.

حسن‌پور در خصوص تامین دو نوع کالای اساسی، شکر و روغن نیز عنوان کرد: تاکنون 21 هزار و 220 تن شکر در قالب چهار فروند کشتی و 94 هزار تن روغن که سه فروند کشتی حمل این کالا را از مبدأ تا مقصد انجام داده، وارد کشور شده است.

وی در پایان متذکر شد: حجم زیاد عملیات خرید تضمینی گندم و واردات کالاهای اساسی کشور و تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه نیروی انسانی شاغل، نقش مهمی در تامین کالاهای اساسی کشور دارند.

فارس

(شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳) ۲۳:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها