پنج شنبه / ۹ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۲:۵۷
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۰۰۶۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی
تقدیر یک تشکل بخش خصوصی از اتاق تهران

انجمن فرآورده‌های صنایع لبنی ایران به آل‌اسحاق نامه نوشت

به گزار فودنا، انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران طی نامه‌ای به یحیی آل‌اسحاق از مجموعه فعالیت‌های اتاق تهران در حمایت از تولید و بنگاه‌های تولیدکننده تقدیر کرد.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران و به نقل از اتاق بازرگانی، در این نامه که به امضای هیات مدیره انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی رسیده از فعالیت مستمر اتاق تهران در دفاع از حقوق قانونی بنگاه‌های تولیدی و تجاری و حمایت از محیط کسب‌وکار آزاد تقدیر شده است.

هیات مدیره این انجمن هم‌چنین از تلاش‌ کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تهران که پیگیر حل معضلات فعالان این صنعت بوده نیز تشکر کرده است.

کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تهران که ریاست آن برعهده شاهرخ ظهیری است تاکنون در چندین و چند نشست خود در چند سال گذشته به مساله مشکلات فعالان صنایع لبنی در موارد مختلفی چون قیمت‌گذاری فرآورده‌ها، ممنوعیت واردات شیرخشک، قیمت‌گذاری شیرخام و ... پرداخته است.

این کمیسیون هم‌چنین در مساله قیمت‌گذاری شیرخام که در چند هفته گذشته مطرح بوده دو نشست با حضور نمایندگانی از طرف دامداران و صنایع لبنی و برگزار کرد و مشکلات این دو گروه از فعالان بخش خصوصی را به دولت برای اتخاذ رویکرد مناسب انتقال داد.


کمیسیون‌های هشت‌گانه اتاق تهران از آغاز فعالیت خود تاکنون به کرات پیگیر مشکلات خرد و کلان فعالان اقتصادی بخش خصوصی کشور بوده و همواره انتقال‌دهنده نظرات و پیشنهادات این فعالان به مجموعه دولت بوده‌اند

دبیر انجمن فراورده‌های لبنی - باکری .      یحیی آل اسحاق

 

 


http://www.tccim.ir/Images/Docs/IMG66456.jpg

(پنج شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳) ۱۲:۵۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها