چهارشنبه / ۸ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۱:۴۶
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۵۰۰۵۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

شام آخر مدیرکل روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی در ضیافت دوستانه افطاری هفته ی گذشته وزارت جهادکشاورزی که با حضور عبدالمهدی بخشنده معاون برنامه‌ریزی وزیر جهادکشاورزی و برخی مسئولان برای خبرنگاران حوزه تشکیل شده بود، اظهاراتی بر زبان آورد که از آن بوی خداحافظی به مشام می‌رسید.

شاهرخ رمضان‌نژاد که در خردادماه سال جاری جزء برگزیدگان هیئت‌مدیره رئیسه سازمان نظام مهندسی شده بود، دیر یا زود امکان امکان خداحافظی از سمت مدیرکلی روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی برای احراز پست ریاست سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی کشور را داشت.

این احتمال‌ها وقتی قوی‌تر شد که روزهای ابتدای هفته گذشته علیرضا بزرگی فعالیت خود را در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران آغاز کرد و پست کشوری این سازمان نیز به دنبال رئیس جدید برای جایگزینی محسن موحدیان عطار بود.

رمضان‌نژاد در ضیافت شب گذشته باغ لاله با تشکر از زحمات خبرنگاران حوزه کشاورزی، و بیان اینکه به‌درستی نتوانسته در خدمت خبرنگاران حوزه باشد اظهار داشت که از تمام خبرنگاران بخش کشاورزی که طی این مدت با تولید اخبار، تحلیل و عکس ما را در مدیریت روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی یاری کرده‌اند، تشکر و اظهار شرمندگی کرد که آن طور که مدنظرش بوده در خدمت آنها باشد.

این جملات رمضان‌نژاد در شب گذشته به نوعی یادآور دریافت حلالیت و خداحافظی از بخش روابط عمومی بخش کشاورزی و قطعی بودن ریاست وی بر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور بود.

شاهرخ رمضان‌نژاد در هفت ماهی که در روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی حضور داشت، فضای بسته رسانه‌ای بخش کشاورزی را که از نوع مدیریت حسینی مدیر کل قبلی روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی ایجاد شده بود، شکاند و با افزایش تعداد برنامه‌های خبری وزیر، معاونان و مسئولان وزارت جهادکشاورزی، اخبار این وزارتخانه چراغ خاموش را دوباره به صدر اخبار رساند.

گفتنی است، شاهرخ رمضان‌نژاد از زمان تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور سه دوره مسئولیت ریاست بر سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان تهران را بر عهده داشته است.

 

ابراهیم نژادرفیعی

 

 

(چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳) ۱۱:۴۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها